Supervizija s pomoćnicima u nastavi
Autor: Ivana Dokuš Komarica, 25. 1. 2016.
U utorak, 19. siječnja 2016. kordinatorica Ana Ivančan održala je superviziju s pomoćnicima u nastavi. U I. polugodištu superviziran je rad deset pomoćnika u nastavi za dvaneast učenika s teškoćama u Osnovnoj školi Ljudevita Modeca Križevci. Supervizija rada pomoćnika u nastavi odvijala se tijekom I. polugodišta šk.g. 2015/16., u individualnom i skupnom obliku. Individualna supervizija odvijala se prema potrebi, kroz razgovor i individualno savjetovanje i vođenje.
Skupna supervizija je realizirana u četiri skupna susreta tijekom polugodišta za sve pomoćnike i po jedan timski sastanak za svakog učenika.
Kroz superviziju rada pomoćnika u nastavi poticao se razvoj profesionalnih i osobnih kompetencija, razvijale su se vještine razumijevanja učenika te se olakšavao proces odvijanja planiranih aktivnosti praćenjem vlastitog rada i rada svih sudionika uključenih u proces.
Na sastancima skupne supervizije kod pomoćnika u nastavi osvješćivali su se resursi koje posjeduju i jačale su se vještine i sposobnosti sudionika.
Na timskim sastancima bili su prisutni: razrednik, članovi razrednog vijeća, roditelj i pomoćnik u nastavi. Na timskim sastancima raspravljano je o:
- napretku učenika i razreda u proteklom periodu onako kako ga vidi pojedini sudionik u obrazovnom području
- planirane su aktivnosti za II. polugodište
Rezultati provedene supervizije govore o uspješnijem funkcioniranju učenika u odnosu na prethodno razdoblje, te o zadovoljstvu roditelja radom pomoćnika u nastavi i međusobnom uvažavanju.
Također pomoćnici iskazuju zadovoljstvo i potrebu za sustavnim praćenjem i njihovog rada jer u postupku supervizije stječu profesionalne kompetencije i sigurnost u postupanju s učenicima s teškoćama.
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |