eTwinning projekti u šk. godini 2024./2025.
Music Games – Learn & Play
U ovom projektu učenici će učiti glazbu na zabavan način uz glazbene igre. Koristit će se digitalnim alatima i stvarati glazbene igre, dizajnirati igre i bez digitalnih alata kroz pokret, zvuk i pjevanje te u suradnji s ostalim učenicima kreirati kolekciju glazbenih igara korisnih za učenje glazbe, ali i za zabavu i opuštanje. Naglasak je na kreativnom razmišljanju, digitalnim kompetencijama, komunikacijskim vještinama i suradnji. Sigurnost na internetu, glazbena prava i lijepo ponašanje na internetu – mrežni bonton bit će zastupljeni u svim temama projekta. Projekt je namijenjen učenicima od 10 do 15 godina.
Cilj je projekta poticanje na glazbene aktivnosti te na zdravo odrastanje uz glazbu i pokret. Suradnja učenika na međunarodnoj razini. Razvijanje glazbenog ukusa i prepoznavanja kvalitetne glazbe. Poticanje kreativnog i umjetničkog izričaja. Savladavanje treme i stjecanje samopouzdanja kroz javne nastupe. Cilj ovog projekta je učiniti nastavu glazbene kulture zanimljivu i primjerenu učenicima 21. stoljeća.
Načini učenja: Razvijanje kritičkog mišljenja u izradi glazbenih igara, razvijanje sposobnosti sviranja ritmova, razvijanje komunikacijskih i društvenih vještina tijekom videokonferencija, organiziranje videokonferencija i drugih suradničkih aktivnosti, svjesno promišljanje o kvaliteti i važnosti učenja glazbe, razvijanje digitalne pismenosti kroz stvaranje digitalnih zbirki radova i korištenje Twinspacea, razvijanje suradničkog učenja i socijalne osjetljivosti kroz videokonferencije i druge suradničke aktivnosti.
Tijekom projekta učenici će usvajati sljedeće ishode:
• napraviti logo projekta music games – learn & play
• kreirati digitalne glazbene igre u digitalnim programima (Kahoot, Learning Apps, Wordwall…)
• kreirati glazbene igre kroz pokret, zvuk, sviranje i/ili pjevanje
• steći kompetencije o sigurnosti na internetu te izraditi prezentaciju, poster, igru
• stvoriti zajedničku kolekciju glazbenih igara za učenje glazbe
• stvoriti zajedničku kolekciju glazbenih igara za zabavu
• surađivati s učenicima iz drugih zemalja i zajedno stvarati/izvoditi glazbene igre i druge glazbene aktivnosti
• komunicirati s učenicima drugih zemalja na engleskom jeziku
• koristiti IKT
• steći kompetencije o sigurnosti na internetu te izraditi prezentaciju, poster, igru.
Sve detalje projekta, zadatke i aktivnosti možete pratiti u Wakelet kolekciji projekta.
Mentorica učenicima je učiteljica Sandra Poštić, prof. glazbene kulture.
Music Story
U ovom projektu učenici će stvarati interaktivne online priče koje povezuju glazbu, umjetnost i ekologiju, promičući inkluziju i dječja prava. Kroz suradnju će stvarati glazbene melodije i ritmove inspirirane zvukovima prirode, uglazbljene te ilustrirati pjesme ili priče poznatih autora, te kreirati kratke poučne glazbene priče po njihovim idejama. Inspirirani slušanjem glazbe, učenici stvaraju vlastite priče, drame, plesove, skladbe. Sinergija umjetnosti potaknut će kreativnost učenika. Svoja iskustva i radove podijelit će kroz suradničke videokonferencije, interaktivne prezentacije u Canvi i Twinspace platformi. U svim temama poštivat će se autorska prava i online bonton te će se promicati ekološka svijest učenika. Glazbena priča je projekt koji nudi platformu za kreativno izražavanje, obrazovanje i zajednički rad učenika, spajajući različite umjetnosti: glazbu, književnost i likovne umjetnosti na inovativan i zanimljiv način.
Načini učenja: razvoj kritičkog mišljenja tijekom istraživačkog rada i diskusija, razvoj kreativnosti i stvaralaštva tijekom osmišljavanja vlastitih radova, razvijanje sposobnosti sviranja ritmova/melodija, razvijanje komunikacije i socijalnih vještina tijekom videokonferencija, organizacije izložbe nastalih likovnih radova i drugih zajedničkih aktivnosti, svjesno promišljanje o ekologiji u svakodnevnom životu, razvoj digitalnih vještina putem izrade digitalnih kolekcija radova, videa i upotrebe Twinspacea, razvijanje suradničkog učenja i socijalne osjetljivosti putem videokonferencija i drugih zajedničkih aktivnosti.
Tijekom projekta učenici će usvajati sljedeće ishode:
• izraditi logo projekta music story
• spojiti glazbu, ples, umjetnost, dramu i književnost
• ilustrirati pjesme, skladbe ili priče poznatih autora
• stvarati/kreirati kratke poučne priče/edukativne materijale po vlastitim idejama (dramatizacija, animacija, pantomima, prezentacija…)
• improvizirati i kreativno stvarati kroz glazbeno stvaralaštvo uz zvukove prirode
• istraživati narodne/tradicijske priče, mitove i legende
• koristiti se ikt
• steći kompetencije o sigurnosti na internetu te izraditi prezentaciju, poster, igru
• izraditi kolekciju radova učenika, videa i prezentacija na temu music story
• komunicirati putem videokonferencije i suradnje s projektnim partnerima, razmjenjivati ideje i zajedničke aktivnosti.
Sve detalje projekta, zadatke i aktivnosti možete pratiti u Wakelet kolekciji našeg projekta.
Mentorica učenicima je učiteljica Sandra Poštić, prof. glazbene kulture.
United by Music
United by Music je međunarodni projekt osmišljen kako bi okupio učenike iz različitih kulturnih sredina kroz univerzalni jezik glazbe. Surađujući na glazbenim aktivnostima, studenti će istraživati različite glazbene tradicije, stvarati originalne skladbe i nastupati zajedno, potičući duboko razumijevanje kultura drugih. Projekt ima za cilj promovirati globalno jedinstvo, poboljšati međukulturalnu komunikaciju i potaknuti kreativnost među mladim ljudima diljem svijeta. Svoja iskustva i radove podijelit će kroz suradničke videokonferencije, interaktivne prezentacije u Canvi i Twinspace platformi. U svim temama poštivat će se autorska prava i online bonton te će se poticati kritičko mišljenje učenika. Glavni ciljevi projekta su promicanje kognitivne znatiželje, kulturne svijesti i kreativnosti, razvijanje otvorenosti i tolerancije prema drugim kulturama, sklapanje europskih prijateljstava. Koristimo širok raspon ICT alata za dijeljenje i prikazivanje rezultata naše suradnje publici. Koristimo kodiranje – ono tradicionalno poznato stotinama godina – glazbene note, i ono najnovije – QR kodove.
Načini učenja: Učenici osmišljavaju, uvježbavaju i izvode vlastite
skladbe/dramatizacije inspirirane slušanjem glazbe. Osmišljavaju, uvježbavaju i izvode vlastite koreografije uz glazbu. Osmišljavaju, uvježbavaju i izvode skladbe pjevanjem i sviranjem. Snimaju svoje izvedbe i prezentiraju ih učenicima iz drugih zemalja. Stvaraju ritmove, pjesme, skladbe, priče u nastavcima zajedno s učenicima drugih škola. Izvode zajedničke koncerte s drugim školama/partnerima putem različitih platformi ili digitalnih medija. Koriste različite digitalne alate za komunikaciju, suradnju i prezentaciju svojih radova.
Tijekom projekta učenici će usvajati sljedeće ishode:
• spojiti glazbu, ples, umjetnost, dramu i književnost
• kreativno se izražavati
• surađivati sa drugim učenicima i komunicirati na engleskom jeziku
• istraživati
• koristiti se IKT
• samostalno se izražavati kroz glazbeno stvaralaštvo
• osmišljavati i izvoditi dramatizaciju
• osmišljavati i izvoditi ples
• osmišljavati i izvoditi pjesme pjevanjem i sviranjem
• razvijati kritičko mišljenje.
Sve detalje projekta, zadatke i aktivnosti možete pratiti u Wakelet kolekciji našeg projekta.
Mentorica učenicima je učiteljica Sandra Poštić, prof. glazbene kulture.
My Art Dream
My Art Dream je međunarodni projekt u kojem se učenici susreću s različitim stilovima i metodama učenja kako bi stekli iskustvo u različitim poljima umjetnosti, stvarajući u skladu s univerzalnim vrijednostima naučene umjetnosti, a zatim usvajajući kulturne vrijednosti svog društva te poštujući kulturne vrijednosti različitih društava razumijevajući njihov rast i razvoj u kasnijem životu kao pojedinca i djeteta te važnosti umjetnosti kroz umjetnost i umjetničke forme. Cilj projekta je steći visokokvalitetno učenje umjetnosti. Pretačući svoje osjećaje, misli i dojmove u originalne umjetničke dizajne inspirirane konceptima i temama, učenicima se omogućuje izražavanje kroz umjetnost, kako bi stekli vještine kao što su planiranje, upravljanje vremenom , samopouzdanje, samospoznaja i strpljenje kroz umjetnost, a u cilju razumijevanja dječje likovne umjetnosti korištenjem weba i alata umjetne inteligencije. Planira se organizirati događanja uz podršku platforme ESEP kako bi se djeca međusobno upoznala i stvorila pozitivnu grupnu radnu dinamiku. U projektu se planira aktivno koristiti školske pametne ploče, mjesečno objavljivati novosti na Facebook i web stranici škole, distribuirati ih u lokalnom tisku i ostalim društvenim mrežama.
Načini učenja: osmišljavaju, uvježbavaju i izvode vlastite skladbe/dramatizacije inspirirane slušanjem glazbe. Osmišljavaju, uvježbavaju i izvode vlastite koreografije uz glazbu. Osmišljavaju, uvježbavaju i izvode skladbe pjevanjem i sviranjem. Snimaju svoje izvedbe i prezentiraju ih učenicima iz drugih zemalja. Stvaraju ritmove, pjesme,
skladbe, priče u nastavcima zajedno s učenicima drugih škola. Izvode zajedničkekoncerte s drugim školama/partnerima putem različitih platformi ili digitalnihmedija. Koriste različite digitalne alate za komunikaciju, suradnju i prezentaciju svojih radova.
Tijekom projekta učenici će usvajati sljedeće ishode:
• anketa na početku i po završetku projekta
• pojedinačne ankete nakon svakog odrađenog zadatka
• samovrednovanje
• vršnjačko vrednovanje
• anketa o naučenom po završetku projekta.
Sve detalje projekta, zadatke i aktivnosti možete pratiti u Wakelet kolekciji našeg projekta.
Mentorica učenicima je učiteljica Sandra Poštić, prof. glazbene kulture.