2016-01-25 22:52:54

Supervizija s pomoćnicima u nastavi

  U utorak, 19. siječnja 2016. kordinatorica Ana Ivančan održala je superviziju s pomoćnicima u nastavi.

   U I. polugodištu superviziran je rad deset pomoćnika u nastavi za dvaneast učenika s teškoćama u Osnovnoj školi Ljudevita Modeca Križevci. Supervizija rada pomoćnika u nastavi odvijala se tijekom I. polugodišta šk.g. 2015/16., u individualnom i skupnom obliku. Individualna supervizija odvijala se prema potrebi, kroz razgovor i individualno savjetovanje i vođenje. 

 

Skupna supervizija je realizirana u četiri skupna susreta tijekom polugodišta za sve pomoćnike i po jedan timski sastanak za svakog učenika.

Kroz superviziju rada pomoćnika u nastavi poticao se razvoj profesionalnih i osobnih kompetencija, razvijale su se vještine razumijevanja učenika te se olakšavao proces odvijanja planiranih aktivnosti praćenjem vlastitog rada i rada svih sudionika uključenih u proces.                                                 

Na sastancima skupne supervizije kod pomoćnika u nastavi osvješćivali su se resursi koje posjeduju i jačale su se vještine i sposobnosti sudionika.

Na timskim sastancima bili su prisutni: razrednik, članovi razrednog vijeća, roditelj i pomoćnik u nastavi. Na timskim sastancima raspravljano je o:

 napretku učenika i razreda u proteklom periodu onako kako ga vidi pojedini sudionik u obrazovnom području planirane su aktivnosti za II. polugodište

Rezultati provedene supervizije govore o uspješnijem funkcioniranju učenika u odnosu na prethodno razdoblje, te o zadovoljstvu roditelja radom pomoćnika u nastavi i međusobnom uvažavanju.

Također pomoćnici iskazuju zadovoljstvo i potrebu za sustavnim praćenjem i njihovog rada jer u postupku supervizije stječu profesionalne kompetencije i sigurnost u postupanju s učenicima s teškoćama.

 

 


Osnovna škola Ljudevita Modeca Križevci