2021-02-08 16:41:14

Anketa o navikama učenja

Jedan od projekata zamišljen za realizaciju ove godine bila je i anketa o navikama učenja ne bismo li na temelju rezultata pokušali savjetovati naše učenike. Pandemija , potres i nastava na daljinu malo su modificirali naše planove, ali nisu nas zaustavili. Projekt je prijavljen na natječaj Školske knjige Nek' ti edukacija bude inspiracija čiji je cilj shvatiti važnost učenja u osobnom i profesionalnom razvoju.

Anketa o navikama učenja

U prvom tjednu nastave na daljinu učiteljice Gordana Podravec i Vedrana Rađa provele su anketu među učenicima šestih i osmih razreda B smjene. Anketa je provedena pomoću Google obrasca. Sastojala se od sedam pitanja. Analiza ankete pokazala je da učenici najbolje pamte ako čitaju naglas i ako tijekom učenja ugase mobitel. Većina učenika boji se odgovarati ako nisu sve naučili, a pomaže im ako slušaju druge kad usmeno odgovaraju. Učenicima je najlakše odgovarati vjeronauk, engleski jezik  i povijest, a najteže matematiku, kemiju i fiziku. S obzirom na to da su učenici naglasili i da im je važno da se dobro naspavaju, šestaši su se potrudili i snimili kratke videozapise sa savjetima za bolji san i lakše učenje. U projekt su se naposljetku uključili i učenici 4. b razreda s učiteljicom Brankicom Salopek koji su osmislili pitanja za šestaše u vezi prelaska u više razrede. Nadamo se da će im odgovori pomoći da prelazak u peti razred bude manje stresan.

"Projekt planiramo proširiti i na ostale razrede te s rezultatima upoznati Učiteljsko vijeće, a ako će biti mogućnosti razmijeniti iskustva i s drugim školama (e- Twinning)" - rekle su učiteljice Podravec i Rađa.

Anketu provele: Vedrana Rađa, učiteljica povijesti i Gordana Podravec, učiteljica                                        matematike

Suradnica u projektu: Brankica Salopek, učiteljica

Tekst: Vedrana Rađa, učiteljica povijesti


Osnovna škola Ljudevita Modeca Križevci